Yagmurozcantrkli Bugun kontrolüm vardı 34+4 günlüğüz kg 2293 çıktı. Doktor her sey normal dedi ama ben zayıf oldugunu düşünüyorum. Kg alması için napabilirim ?
Sermec27 Yagmurozcantrkli gayet normal oğlumda o haftalarda o kilodaydi doktorun zaten normal demiş zayıf değil her bebek kendine özeldir canım her bebek kilolu olmak zorunda değil ve kilo işi genetik oluyor ben gebeliğimde et balık süt yoğurt kefir vs çok faydalı beslendim oğlumda 38+1 de 3000 kilo doğmuştu 🥰