Rkytkl Cuma günü suni sancı verilecek doktorum muayene için poliklinikten gel dedi. Acaba o gün muayene ücreti ödeniyor mu ayrıca çocuk doğduktan sonra sanırım bir ay ücretsiz takibi yapılıyormuş bilgisi olan varsa yazabilir mi 🥰
Ranammmm Rkytkl Eğer doğum başlıyacaksa doktor yatış için evrakları veriyor siz aşağıda vezneye gidip yatış yapınca oraya doğum ücretini yatırıyosunuz, bebek doğduktan sonra 1 ay çocuk doktoru ücretsiz zaten çocuk doktoru sizi sürekli çağırıyor kontrole