Merhaba 11. Haftaya kadar herhangi bir gebelik belirtisi yaşamadım doktorum normal dedi ama cuma kontrolüm vardı kanama alanın yok gayet sağlıklısın yolculuk yapabilirsin dedi. Cuma 12-9arası kocaeline gittim ikindin 5-gece 3de kendi memleketime döndüm yani iki gün yolculukla geçti. Cumartesi başıma ağrı girdi 4 gündür geçmedi baş ağrım sadece yatağa uzanınca geçiyor. Arada da kasık ağrım ve bel ağrım oluyordu. Şimdi de nefes alamıyormuşum gibi tıkanıyorum esneyince geçiyor. Alt karın tarafında da baskı ve karıncalanma hissediyorum doktoruma yazdım ama genelde 7-8 gibi dönüyor. Devlet acile gitsem bakarlar mı acaba ya da özelde ya da sizinde böyle şeyler başınıza geldi mi bel ağrısı baş aşırısı korkutmadı ama şimdi alt karın kısmı karıncalarında korkmaya başladım. İlk gebeliğimde 8. Hafta da kalbi durmuştu onunda etkisi çok fazla korkmamın