mucizeeem03 Hanımlaar Bugun cok sukur bende o haberi aldim…. Tam iki hafta once catlatma ignesi vuruldum Ve iki hafta sonra yani bugun sabah kan verdim Ve o mutlu haberi duydum… Positif cikti… Haftaya yine kan vericem.. Bu post size umut olsun… 🤍🌷
benimmdunyamm mucizeeem03 çok sevindim canım hayırlı olsun bendede pcos var çatlatma iğnesi denemiştik çok umutluydum olmamıştı o gün ağladığım kadar aglamamistim ama sonra rabbim kendiliğinden nasıp etti Allah kimsenin kucağını boş birakmasin
Motherbabyy mucizeeem03 hayırlı olsun maşallah saglıkla kucağına almak nasipmolsun inşallah canım benim ne mutlu sana 🥰 sadece çatlatma iğnesi mi demedin aşılama oldu mu?
mucizeeem03 Motherbabyy Evet femara kullandim sonra catlatma ignesi , ikinci denememdd yani ikinci ay tuttu
mucizeeem03 Motherbabyy hayir asilama olmadi 5 gun femara + catlatma ignesi sadece Doktorun dedugi gunler de degerlendirdik
minikumutlar mucizeeem03 yaaa bende bugün yaptım saat 4 dee bende hayırlı haberi alırım inşallah ilişkiyi kaç gün önerdi acaba
mucizeeem03 pkos_dunyam tesekkur ederim Adetime 6 gun kala gogus hassasiyetim oldu agriordu Ben hatta ignenin etkisi sanmosdim umitlenmemosdim Adetime 4 gun kala kan verdim positif cikmisti