Herkese merhabaaa☺️ Kızlar ya ben yumurta buyuten ilaçı kullanmadan hamile kalamıyorum sebebi nedir? 2 kez klomen le hamile kaldım ama kimyasal oldu pıhtılaşma varmış bilmiyorduk genetik test yaptırdıktan sonra oğrendik ve aspirin kullanıyorum ama ilaçsız olmuyor işte… bu sefer femara kullanıcam hadi hayırlsı🙂pcos yok dedi doktor , muhtemelen hormonlardan geliyor. Sadece arı sutu kullansam işe yarar mı? Arı sutunun zararı varmıdır?