Selam kızlar benim sat 22 kasım 2 gün önce hastaneye gittim salak betahcgye bakmadan ultrasona soktu üstten yani karnımdan baktı 3 haftalık kese görünüyor dedi akşamına lekelenme tarzında kanama oldu korktum dün zekai tahire gittim oradada ultrasona girdim çok minik nokta kadar bi kese gösterdi çok erken daha dediler 7 8 tüp kan verdim haftaya çıkacak netten bakıyorum 3 haftalık gebeligin ultrasonla belli olduğu yazmıyor ben bu işten bi sey anlamadım benim gibi olanınız varmı acaba