merhaba hanımlar,ikinci gebeliği planlıyorum,normalde adet takvimime göre yumurtlama dönemim geçti fakat yumurtlama dönemimdeki belirtileri vücudumda hissediyorum,dün elimdeki ovülasyon testini yapayım dedim tek çizgiydi,sizlere sorum bu ovülasyon testlerinin güvenilirliği? tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🌸