RBK Kızlar 29 haftalık gebeyim ve sürekli tansiyonum düşüyor kendimi iyi hissetmiyorum kan değerlerim biraz düşük dedi doktor ama ilaç da yazmadı vitamin felan kullanıyorum ama nasıl geçer bilmiyorum