Tugceasil Kızlar geceleri ayaklarımın altı yanıyor çok fena ödemim de yok aslında ama neden böyle oluyor
Busarsl Tugceasil benimde felaket yanıyordu uyuyamıyordum sızlıyordu sanki ama geçti arrık neden olduğunu da anlamadım , kan akışı fazla oluyor ondandır diye düşünüyordum
yalcin_sevda Tugceasil ben 21 deyim ölüyorum ya geceleri ellerim ayaklarım cayır cayır yanıyor çözüm var mıdır buna acaba
hilal_avsar1 yalcin_sevda benim de aynı ya acaba şekerim mi yükseliyor da ondan oluyor diye düşünüyorum
yalcin_sevda hilal_avsar1 bilmiyorum ya şahsen inanılmaz zorlaniyorum nolucak hep böyle devam etmez inşallah
Tugceasil Ben bugün daha şeker yüklemesi yaptırdım bişi çıkmadı tansiyonda yok . Galiba kan akılı hızlandığı için oluyor kızlar