Merhaba arkadaşlar Seda altın diye biri var çatlak kremi çıkarmış aşırı şekilde iyi yorumlar var fotoğraflı yorumlar var ama yine de tam güvenemiyorum ben çünkü birkaç günde aşırı sonuç almışlar çatlak tedavisi en zor şeylerden biri çünkü bi kremle bu kadar olur mu diyor insan kullananınız oldu mu aranızda ya da bu kadın hakkında bilgi sahibi olanınız var mı güvenmeli miyim?