Karelinannesi 2-3 haftadır ara ara geliyor 31 oldum hala devam ediyor kuzular bu haftalarda normal mi? Çok şiddetli değil tabi ki adet olmadan 1-2 gün önce olur ya onun gibi ve 1 dakika falan sürüyor.. 1 hafta sonra randevum var ama merak ettim
tazebiranne_hg04 Karelinannesi bende onun için gittim bugün bebek toplanıp sertleşiyordu hemde ama nstde sancı vs çıkmadı bir sorun yoktu doktor yinede önlem amaçlı progestan verdi
Karelinannesi tazebiranne_hg04 genel olarak bebek toplanıyor arasıra ama sancı varken toplanmıyor yani. Haftaya pazartesi randevum var ilk nst de gireceğim bakalım doktoruma belirtirim 🙏🏻