RBK Kızlar 29 haftalığım tok bile olsam çok halsiz ve sürekli tansiyonum düşüyor çok fazla ayakta kalamıyorum kendimi hemen kötü hissediyorum bu durumu yaşayan var mı tuzlu ayran felan içiyorum ama nasıl geçecek
Ceren_16 RBK Aynısı bende de var geçmiyor bir türlü sürekli tansiyonum düşük tokken bile . Ne yaptıysam yükseltemedim en iyi şey bol bol dinlenmek zaten başka bişey yapmaya hal kalmıyor 🤷🏻♀️
JJ19 15+3 bende de ayni sorun yemek yesem Tansiyonum yukseliyir yemesen dusuyor, surekli halsizim yorgunum. Doktoe tekrar kan degerlerine baktirmami onerdi hafta sonu randevum var buyuk ihtimal kan degerleriniz dusmus sizinde
Hunilininbirii Bendede 26. haftalardayken olmuştu hatta bayılma derecesine gelmiştim bol bol sıvı tüket kendini aç bırakma kendini kötü hissettiğin zaman ayaklarını yükseltip uzan sıcakta dışarı çıkmamaya dikkat et canım
RBK Aynen katılıyorum size ev bile temizleyemiyorum halsizlikten yemek yaptığımı canıma minnet biliyorum bazen bide tatil için memlekete gidicez orda nasıl idare edicem bilmiyorum sonuçta gelen giden oluyor ya da bir yerlere gidelim diye tutturacaklar hizmet etsen bi türlü etmesen ayrı türlü