Evet kızlar bugün kontrol sonrası bebeğin sıvısı azdı post açmıştım öneri için şimdi tahlil sonucu için gittim geldim trombosit kan değerin düşüyor ama şuan riskli durumda değil dedi 1 hafta sonra tekrar gel kontrole dedi araştırdığıma göre normal veya sezeryan doğumda ek kan takviyesi gerekiyormuş başına böyle birşey gelen var mı 30+6. Haftadayım