aysun_4816 Hanımlar çok bir zamanım kalmadı, bana makrome kapı süsü ve avize yapan önerebileceginiz ( biraz uygun olirsa sevinirim) sayfa var mıdır ? Makrome avize kullanlar memnun musunuz ?
Hulus aysun_4816 makromeyi kendim yapıp evimde çoğu yerde kullandım. Asla tavsiye etmiyorum çünkü kirlenince direk çöp oluyor yani hiç bir şekilde temizlenmedigi ve yıkanmadigi için uzun vadede çok kullanissiz bir urun.