funnymummy Gnyylmz ben geç öğrendim ama 12x hafta ultrasonunda bile çok belliydi erkek olduğu o yüzden biliyordum (doktor söylemedi )
Sermec27 Gnyylmz ilk oğlumu 12+3 te ikinci oğlumu 17 de öğrenmiştim ikisinde de belirtilerim farklıydı cinsiyetin belirtisi olmaz bence 🥰
Derya_d_ Gnyylmz 21. Haftada öğrendim. 12. Ve 14. Haftalarda erkek dediler ama kızımız olacağı 21. De kesinleşti. Hamileliğim rahat geciyo, şeftali acermistim
JJ19 Belirtilerden belli olasi imkazsiz. Ama genelde anneler hiss eder. 11 haftalikken oglumu ogrendim 13 haftalikken kizimi
Gnyylmz fbusraa sağlıcakla kucağına alirsin insallah bizde heyecanla bekliyoruz genelde kızlar gec gösteriyor diyorlar doğrumu acaba
fbusraa Gnyylmz amin inşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza 🤲🏼 Yani bence o bebekle alakalı benim 13 haftalıkken büyük ihtimalle kız demişti 16 haftalıkken tam belli olmustu. Size birşey söylediler mi