Ben oldum korkulacak hiç bir durum yoktu içiniz rahat olsun benim canım acımadı. Doktor zaten bebeğe bakarak yapıyor ve bebeğin olmadığı bir yerden giriyor, iğneyi anında çıkarıyor içeriden sıvı alırken bebeğe batabilecek kısmı içerde kalmıyor yani. 3 dk falan sürüyor işlem. İyi bir doktor ve temiz bir yer bulmanızı tavsiye ederim. Yaptıracaksanız yaptırdıktan sonra bir kaç gün yatmanızı ve sıvı tüketmenizi öneririm, çook geçmiş olsun.