Birminikcivciv fbusraa Benim 19. Haftadan beri şıan 24 deyim karnım sertleşiyor kasılıyor top gibi şişip inşyor o rahim işte. Sizde de mi böyle ? Yoksa sadece ağrı mı? Sertleşip gerilince ağrı oluyor yırtılacak gibi
fbusraa Birminikcivciv evet evet ağrım ve şişkinliğim var zaten oluyor ama son 1 haftadır yürürken otururken falan rahim kaslarımda ağrı çoğaldı özellikle akşamları şişkinlik ve sertlik oluyor