NamelessWarrior Kızlar bugün otobüse binmiştim bi anda öyle bi his geldi ki kulaklarım tıkandı çınlamaya başladı elim ayağım karıncalaştı nefesim düzensizleşti korku sardı dedim ölüyorum galiba ben inicem indirdi şöför. Bi süre sonra kendime geldim tansiyonum mu düştü acaba dedim ölçtürdüm 11/7 normaldi. Normal midir bu tür şeyler korktum baya panik oldum 10+1iz daha :( doktorum yok henüz bu arada o yüzden soramıyorum
Ruzgarr NamelessWarrior benim tansiyonum ne zaman düşse aynı şeyleri yaşıyorum.büyük ihtimal o an düşmüştür.siz ölçene kadarda düzelmiştir.elimde tansiyon aletiyle dolaştıgim için biliyorum 😊
detetedmom404 NamelessWarrior sen yine ayakta kalabilmişsin bak 9 haftalıkken ben pazarda yığılıp kalmıştım normal bunlar
Kenanizm18 NamelessWarrior normal canım vucutta ki kan basıncından kaynaklı oluyor o dönemlerde. Tansiyonda oynuyor biraz haliyle. Bende yaşamıştım aynı şeyi. Yanında muhakkak soguk su bulundur yüzüne carp iyi geliyor o.
SaniyeBektaYazc Canım şekerin düşmüş aynısı banada olmuştu yanında birşeyler bulundur pencere kenarında otur havasız ortamda kalma ben bayılmıştım
NamelessWarrior SaniyeBektaYazc ay kuzum yani bende de herşey karardı bayılıyorum dedim ama attım kendimi dışarı. Bide malum İstanbul otobüsleri.
NamelessWarrior Ruzgarr yani küçük 4e kadar düşüyo ama o an düşük değildi belki de dediğin gibi olmuştur kuzum ben ölçüme kadar çıktı :(
NamelessWarrior detetedmom404 demek ki uykusuz ve aç kalmamak gerekiyor bide kalabalıktan olabildiğince uzaklaşmak :( zaten bi daha otobüse binebilir miyim bilmiyorum o korkudan sonra.