Karyakal Çatlamının üstünden 10 gün geçti dayanamadım kan verdim 0.100 çıktı adete 4 gün var diyor takvim sizce yükselirmi böyle verip yükselen olmuş mu
tazebiranne_hg04 Karyakal 5 ml üstü gebelik ama sizinki düşük olsa çıkardı muhtemelen yinede adet gününüzü bekleyin
tazebiranne_hg04 Karyakal Allah büyük yinede adetinizin gecikmesini bekleyin zaten gecikmez olursanız anlaşılır
Karyakal Ezo25 10. Gün erkende olabilir ama gene de 1 yada 2 li bişe çıksaydı iyi olurdu hayırlısı artık
Aysegullllcan Benim adetten 8gun önce 4.78 çıktı betam günüm iki gün geçtikten sonra verdim kan ve 3.689 çıktı bekle bence bende 5 altındayken şüphe duymuştu doktor iki gün sonra kan ver dedi ben çok umursamadım 5 altı diye ama günüm geçince bı şüpheyle tekrar gittim ve sonuç hamileyim şuanda 17+5 günlüğüz
Karyakal Aysegullllcan Maşallah valla ben bugun 1 li 2 li deger görmeye de razıydım ama 0 çıktı hayırlısı ya adeti bekliyim bende
mrvsrcn Karyakal canim 1 li 2 li değerlerde iyi bisey değil benim betam sanırım adete yakın hep yukseliyor birinde 4,86 birinde 3,60 birinde 2,90 gördüm ama hep regl oldum öyle olunca insan acaba mi diye umut etmeye devam ediyor maalesef
Karyakal mrvsrcn evet benımde 2 ay önce basıma geldi 4.28 cıktı 4.58 e yükseldi sonra 1.8 e düştü adet oldum insan istiyor ya olsun yeterki bi deger göreyim diyor
Aysegullllcan Leyla001 Allah’ım sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin ben şimdi kızımı bekliyorum