Mamacool daha bugün sordum bende 26 haftalığım bayrama denk geliyor doktor bi hafta sonra yaptır sorun değil dedi zaten ilk gebeliğin problem olmaz dedi sizde bir danışın doktorunuza eğer ikinci gebelik falansa ona göre zaten ilk test yapıyorlar gerekli görürlerse iğne yapıyorlar