Burcuhanm1 evet her doktor raporda yazmıyor. Bizde hazır şablon gibiydi “erkek/kız fetüs” yazıyordu erkeğin üstünü karalamıştı. Ama bakarken ayağıyla kapatmış dedi. Cinsiyetin üstünde durmadı. Biz zaten daha önce cinsiyeti çok net gördüğümüz için önemsemedik. Az çok anlıyoruz bacak arası hem boş, hem üç çizgi var bu da kız bebek demek oluyor zaten ☺️ Sizin de şimdiye kadar doğru pozisyonda bakılıp pipi görünmediyse kızdır. Kafanız karışmasın ☺️