Sengul82 Kızlar ben tip 2 diaformin kullanıyordum hamile kalınca insulin başladı dokotr 1 hafta var doğuma.insilini kesecek dedi.. peki tip 2 olupta diaformin içen varmi emzirme boyunca yardımcı olurmusunuz