Dilaramtazeanne Kizlar merhaba ayın 6 sında sezeryan doğumum var sizce spinal mi ? Yoksa genel anestezi ile dogum mu ?
Dfnemira Dilaramtazeanne benimde seninle aynı günler olcak galiba yarın kesin gün belli olacak bende korkuyorum doktorum spinal yapalım dedi korkacak bişey yok dedi kaldım öyle bakalım hayırlısı çoğunlukla spinal daha iyi diyorlar Allah yardımcımız olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallahh😊🥰
JJ19 Bende spinal oldu , genel tercih etmedim o uykudan ayilan kadar catlardim bebegimi gormedigim icin . Hep saglikli mi iyi mi diye sordum dogum aninda , simdi ikinci gebelik yine spinal tercih edicem
Dilaramtazeanne JJ19 benim normal doğuma engel bir durumum yok ben korktuğum için sezeryan doğum tercih ettim 38+2 de doğuma girecegim nasip olursa bugün doktoruma genel istediğimi söyledim son kontrolumdu ebeler falan cok şaşırdı 50 doğumsa 2 si genel oluyor diye. Ben sanki spinali de yapamam gibi hissediyorum duyduğuma göre çoğu işlem hissediliyormus ama doktorda geneli önermiyorum dedi kafam çok karışık. Sağlıkla kavuşun sizde insAllah 🤲
JJ19 Dilaramtazeanne bende de engel durum yoktu kendi istegimle sezaryen oldum hep normalden korkmustum. Ama yalanya hicbirsey his edilmiyor ben ne ara ameliyat bitdi bebegi cikardilae anlamadim.
Eelliiff1234 Dilaramtazeanne hissedilmesi saçma bi insanı canlı canlı keserlermi hiç korkmayın bence genelde narkozu bebekte alıyo diye duydum sizden bence sakıncalı istemem ben şahsen
Dilaramtazeanne JJ19 burada öyle şeyler okudum ki karnını cekistiriyorlar, bastiriyorlar nefesin kesilecek gibi oluyor vs.
JJ19 Dilaramtazeanne karnini cekistiryorlar dogruda ama sen hic bir aci hiss etmiyorsun ,cekme gibi sadece aci yok
Dilaramtazeanne Dfnemira bi haber okudum geçenlerde kadın korkudan çocuğunu dogurmamis 47 sene içinde kalmış kireclemis bebek suan dogurmamak en mantıklısı geliyor bana niye bu kadar korkuyorum bilmiyorum sağlıkla kavuşalım hepimiz insAllah
Bet7408 Dilaramtazeanne ahahah bende aynıyım aşırııı korkuyorum ama mecubur bir şekilde çıkacak normal doğuma hiç bir engelim yok korkularımı doktorumlada paylaştım bunu herkese söylemem ama normal doğum sabır işi cesaret işi senide seviyorum ne kadar korktuğunu biliyorum spinal sezeryana karar verdik . Ağrıların olduğu sürece ağrı kesici yaparız istersen hastanede iki gece kalırsın ağrı kesicilere devam ederiz dedi
Dfnemira Dilaramtazeanne yook artıkk öyle birşey imkansız 🤣🤣🤣🤣o kadar da korkum yok çok şükür bir yandan da bebeğime kavuşmak istiyorum en önemlisi o 😄🥰
Eslem_1 Benim hastanemde de son yıllarda genele olan talebin azaldığını, kendilerinin de spinal tercih ettiklerini, entübe hale gelindiği için ciğerlere çok müdahale etmek istemediklerini söylediler..
Dilaramtazeanne Dfnemira cocugunu doğurmayan kadın diye yazin cikiyor bende izlediğimde cok şaşırmıştım hindistanda mi ne bir yerde 😀