canmyavrum kısa kol çıtçıtlı body, altına ince bi penye, bence ona da gerek yok ama üşür diye düşünürseniz içiniz rahat etsin, eldiven şapka çorap (sadece hastanede kullanmak için), ince müslinle de kundak yaptırabilirsiniz. Eylül başında havalar daha sıcak oluyor ve bebeklerin metabolizmaları bizden daha hızlı çalışıyor. Kat kat giydirince bunalıp uyuyorlar doğru düzgün ememiyorlar bu da beslenmeye bağlı sarılık riskini arttırıyor. Fazla giydirmeyin kısacası 😅