Merhaba adete göre 19+6 ultrason göre 20+6 çıkıyor ben şimdi kaç haftalık oluyorum heyecandan her seferinde doktora sormayı unutuyorum😀 bide böyle ilerde olması sağlık sorunu teşkil eder mi bebeğim için? doktor şuan için iyi diyor ama iri bebek erken sezaryan falan burda bi sürü şey okudum