Hilal_kacar Elimde fazla geldiği için verilmiş olan bebek bezleri var ama farkettim ki prematüre imiş ve 3 kg’a kadar yazıyor hastanede bunu kullanabilir miyim yoksa yeni mi alsam bizim bebek çoktan geçti 3 kg’ı ve çok da küçük gibi bezler
Hilal_kacar benimmdunyamm ben almadım fazla gelip kullanamamışlar paketi bile açılmamış üzerini bir okudum prematüre yazıyor 3 kg kadar diyor