Na0698 ben varim tup bebekle hamileyim. 18 haftalik olduk Cok sükür 6. Haftanin sonraında cok buyuk kanama yaşadim. 2 gece hastanede yattim. taburcu olduktan sonra aylarca evde sadece yattim 15. Hafta sonunda tamamen atlattik. Öncelikle kanama alanları cogu gebelikte yaşanabilir. Hafif kahverengi yada soluk pembemsi ufak lekelenmeler kanamalr yaşaya bilirsin. Sakın endise etme. İçerdeki eski kan dişarı sızılıyordur. Ağrılı pembe, kirmizi leke yada kanama yaşarsan direk bir saglik kuruluşuna git. Bir kanama yada leke yasamak zorunda degilsin. İçerde biriken kan bir sure sonra demir olarak geri emilir. Senin yapman gereken tek sey progestanını asla ihmal etmek. Ve en önemlisi stresten uzak durmak. Bu surecte bol bol dinlenmeni tavsiye ederim.