Zeynefe Bugün 39+6 da doktorum suni ile bailatma kararı aldı. Yaklaşık 6 saat suni sancı aldım açılmam olmayınca epidural de takılamadı. Sezeryana geçiyorum birazdan. Çektiğim sancılar yanıma kaldı
Zeynefe Ameliyathane için bekliyorum. Çok garip bir ruh halindeyim. Hem giricem ve bebeğimle çıkıcam aksilik olasılığı daha az diyr mutluyum hem de normal istiyodum üzgünüm
sherwoodTR Zeynefe üzme kendini önemli olan gidilen yol değil vardığın noktadır. Sonu kavuşmak olsun da gerisi teferruat. Hem normal için denemişsin elinden geleni yapmışsın.
Deletedmom987 Allahim hayırlısını nasip etsin, sag salim kucağımıza alalım da nasıl oldugu önemli değil bosver 🤗
Annecik02 Benim de 41+3 dü suni verdiler açılma olmadı fitil verdi hemen açılma oldu normal doğum oldu şükür ki