Aynı ben ikinci hamileligim benimde . Kızım olacak 15 +3 olduk. Hala yorgunum tüm gün bıraksalar uyuyacam o derece. Sürekli tansiyonum düşüyor her sabah şiddetli baş agrısı kusma karın agrısı resmen dogursaydım da rahatlasaydım diyorum. Eşime çocuguma vakit ayıramıyorum moralim çok bozuk . Hep yüzüm asık çünki bedenim acıyor artık