Gm1304 Bursa şehir hastanesinde randevu bulamıyorum. Doğumum yaklaştı randevu olmadan gitsem bakarlar mı? Direk doğuma gitsem alırlar mı
Elif1666 Temmuzun 1i veya 3ünde grev var diyorlar o yüzden randevu verilmiyor sanırım. Diğer soru hakkında bilgim yok maalesef 🤷🏽♀️
Gm1304 Elif1666 Teşekkür ederim canım . Bir arkadaşımın doğumu yaklaştı bulamadı randevu ya . Bende 30. Haftadayım talep de açtım randevu yok demekki grevdenmiş
Arzunurtpky 38den itibaren randevusuz gidiliyor ben 38+2 yim yarın gideceğim inşallah daha öncede grev var dediler ben randevuma gitmiştim bilginiz olsun