Fatmaclk96 14 haftalık hamileyim sol kalçamın tam üstü belimin o ara acayip ağrıyor sol ayağımı basarken kasılıyor gibi zor yürüyorum eğilirken ağrıyor öksürürken kusarken hep batıyor ağrıyor neden böyle oluyor