Hulus ben yanlış hatırlamıyorsam 13. Haftamda memlekete gittim uçakla 1 buçuk saat sürüyordu. 23. Haftamda da geri döndüm. Kapılardan falan geçtim hiç aklıma gelmedi sonradan geldi valla ama bi sıkıntı olmadı. Bu haftada doktor raporuna gerek yok, sanırım 29. Haftadan sonra uçağa binmek için istiyorlar raporu. Ama yanınızda valiz için muhakkak yardım edecek biri bulunsun ben mecburiyetten yalnız olduğum için önce ilçeden 3 saat İzmire gittim sonra valiz indir kaldır çok zor oluyor maalesef herkeste oralı olmuyor bir iki kere yardım istedim anca öyle. Yanınızda biri varsa valizi verinceye kadar iyi olur. Uçakta da sadece inerken biraz kendimi kasmıştım o da korktuğum için, siz yine de binmeden önce doktorla görüşün bi sorun var mı olur mu diye onun haricinde bi sıkıntı olmaz. Belki kapıdan gecmemeniz için de rapor verebilir. Dediğim gibi hem yalnızdım hem de aceleden benim aklıma gelmemişti