Eeliff09 Kızlar bugün 10 haftalık olduk hala daha kendimi çok yorgun ve halsiz hissediyorum, ne zaman geçer bu durum 🥲
elmaliiturtaa Eeliff09 üff evet bende öyleyim ütüler birikti benimle bakışıyor ama hiç kolumu kaldırasım gelmiyor 😂
TeoMom Eeliff09 Haftadan sonra hafifledi ben de canım ama tabi kendimi çok dinç zinde hissetmiyorum yine de yorgunluk illa oluyor fakat işlerini filan yapıyorsun ilk haftalardaki gibi olmuyor
Asli-beren Bende de aynı dert var kendimi çok kötü hissediyorum ama tansiyonum çok düşük ve hiç düzelmiyor sanırım o yüzden böyle hissediyorum bnede 8+5 falanim