Canım bende 2 gündür kullanıyorum 1000mg günde 2 sefer 12 saat ara ile içiyorum. İlk gün gece çok kötülendim korktum sabah hemen doktoruma sordum bebeğe sıkıntı olur mu mg çok yüksek falan diye doktorum da bebeğe hiç Bi sıkıntısı yok merak etme gebelikte kullanılabilir hatta sakın yarım bırakma yoksa Bi işe yaramaz tekrar eder hastalık dedi. Şimdi gönlüm rahat Bi şekilde içiyorum. Bu arada 32+1. Haftamdayım