Merhaba ben 18 martta kalp durması sonucu 14 haftalık bebeğimi kaybettim ilaçla düşük ve kürtaj oldum şuan 6 hafta 5 günlük çift yumurta ikizi hamileyim dün özel hastanede kontrolüm vardı ne vajinalden nede karından bebekler görünmedi kalp atışı duyulmadı haftaya tekrar gel dedi doktor açıkçası memnun da kalmadım ilk kontrolümde de bundada kese ölçümü yada kan tahlili yapmadı cuma başka bir doktora gideyim diyorum içim içimi yiyor boş gebelik mi diye sizce doktor görmemiş olabilirmi 🥺