Arife günü tam 38 oluyorum o zaman sezaryen olacağım. Bebeğim önden gidiyor iri, aşağıya inmeye başlamış. Bayramdan sonrasına riske atmak istemedi doktorumda bende. Riskli bir durum olsa doktor 38de alalım demez. Güvenin doktorunuza, herkesin hikayesi farklıdır kafanız karışmasın🌟