Flz-cner98 Kızlar yarın kontrolüm var 13+4 oluyoruz ama ultrasonda 3 4 gün önde gidiyor. Erkekse kesin gösterir de, böyle göstermeyip de erkek çıkan oldu mu hiç yani bebek göstermiyorsa kesin kız mıdır ??
cheryyy46 Flz-cner98 13+3 de erkek olabilir dedi 17 de erkek dedi canm🤭 ben yinede emin olamıyorum burada okadar değişen oluyor ki
Niss1 Flz-cner98 benimde 12. Haftada bir doktora gittim %70 erkek dedi 15. Haftalık olduk bugün kontrol vardı kendi doktorumuz da %90 erkek dedi ama gerçekten çok değişen olmuş bende emin olamıyorum korkuyorum değişir mi diye cinsiyet partisi için bile hala bekliyorum 😂
serap_bayram Flz-cner98 ben 13 haftalikken.gittim arkadan kiza benziyor dedi göstermiyor kendini dedi nyse 16 haftalikken gittim aynisini dedi . Dedim detayli utrasonda gösterir kendini 22 haftalikken detaylida kiz dediler 😅
Flz-cner98 cheryyy46 genelde erkek bebekler erken gösteriyor canım göstermese bile kemik yapısından biliniyor
cheryyy46 Flz-cner98 Dün bir post okudum kadın 35. Haftada erkek denilen bebeğin kız olduğunu öğrenmiş 😂 bilmiyorum valla bende öyle düşünüyordum ama böyle şeyler okudukça şaşırıyorum
cheryyy46 Melekebbr Evet ayyy Allah korusun kimsenin hevesini içinde bırakmasın düşüncesi bile kötü 🤦♀️
Niss1 cheryyy46 Babasına sürpriz olucak sadece ben biliyorum çok merak edince dayanamayıp öğrendim valla 😂
Aselkosunannesi Erkeklerde de illa erken belli olucak diye bişey yok. Biz de 15. Haftada öğrendik erkek olduğunu, ve 2 haftada bir kontrole giderdik, özel doktordu hemde. erken haftalarda cinsel organlar tam oluşmuyor o yüzden 15-16. Haftaları bekleyin
Cerenyucel 14 haftalikken kiz denmisti hatta bebek arabasini almistik pembe renk 17 haftada nirmal kontrole gittigimde cinsiyetini bikiyomusunuz dedi bende kendimden emin bir tavirla evet kiz dedim doktor dediko ben burda cok net pipi görüyorum ona itibar etmeyip iki doktora daha gittim aynisini soylediler nitekim 1 bucuk yasinda oglum var 🤣
ikicocuklubiranne Flz-cner98 arkadaşımın bebeği detaylıya kadar kendini göstermedi sonuç erkek 😀 benim bebeler aceleci ikisi de 12. Haftada gösterdi. Bir oğlum var birde kızım olacak nasip olursa ☺️