Zehragniken nedime09 ayakları asagidaysa öyle hissedersin canım. Bizim ki doğum pozisyonu almış kaburgalarimi deliyor :))
Yaseminf nedime09 benim de öyleydi 28 27 30 a kadar sonra ayakları yukarı döndü rahatladım igrenc bir his ama normal
VeraRi19 nedime09 Bende öyle hissediyorum 30’lu haftalardan beri. Doktorum bebeğin başının aşağıda olduğunu o yüzden öyle hissettiğimi söyledi
Mucizeannesi28 nedime09 bnde geçen hafta sürekli hissettim 26 da şimdide ara ara hissediyorum korktum doktora gittim açılma yok bebeğin pozisyonundan kaynaklı dedi olabilir o döndükçe dedi