Slm annişler hastaneden çıktım doktoruma dedim aslında mide bulantimi ama ameliyatı vardı o ara zaten içeri giren çıkan çok oldu doktorumda sinirlendi hasta var içerde diye unuttu bende unuttum heyecandan kızımı görcem diye ama kizcemin gotu dönük kafası bize bakıyordu keyfi yerindeydi valla 😄 neyse mide bulantısı için eczaneden prilam mi neydi onu aldım kullanan var mı ? Eczanedeki abi sıkıntı olmaz kullanabilirsin dedi doktor yazmadan kullanabilirim dimi ?