Niss1 Kızlar bugün kontrolümüz vardı 15. Haftadayız doktorumuz %90 erkek dedi daha önce 12 haftalikken başka bir doktora gittiğimiz de oda %70 erkek demişti hiç başınıza geldi mi sonradan cinsiyet farklı söyleme olayı yada değişir mi bu saatten sonra
Tosbikannesi1 Niss1 benmde senin gibi oldu 12 haftada erkek demişti doktor. 16 haftada ulturasyon zamanında önce erkek dedi. Sonra ulturasyon sonuna doğru kız dedi. Pazartesi yerleşe görüneceğim kız diye devam mı diye soracağım 🤣
cheryyy46 Niss1 Bu uygulamada değişen çok görüyorum ben kizlarimda 12. Haftada öğrendim hiç değişmedi ama şuan bende tereddüt ediyorum bu defa 17 haftada söylediler ama emin olamıyorum keşke yuklemeseydim bu uygulamayı diyorum 😏🤷♀️
NurrrH Niss1 detaylıya kadar oğlum oluyordu. Detaylıda kız olduğunu öğrendim. Şimdi 2.ye gebeyim. 17 haftalık. Erkek. Her gittiğimde pipisinin resmini istiyorum 🤣🤣🤣🤣
Busenurrr Niss1 13. Haftada gördüm erkek dedi 15. Haftada çıkıntı göremedim kız dedi😂 detaylı yı bekleyenlerdenim
Niss1 Tosbikannesi1 cheryyy46 NurrrH Yaaa ciddi misiniz cinsiyet partisi için beklemeli miyim sizce bu defa daha emin konuştu ve çoğu arkadaşlarım da 11 12. Haftalarda öğrenmişti 15. Haftadayız artık kesindir diye düşündüm😂
cheryyy46 Niss1 Bilemiyorum bende daha önce yanılma olmadı ama olanlar var🤷♀️ aman yap gitsin degisirse bidaha yaparsin🤣🤣
NurrrH Niss1 bende şuan oğlumu 12de öğrendim. Dediğim gibi inatla doktor erkek dedi bende inatla pipi resmî istedim. 🤣🤣 çünkü kızımda cinsiyet partisi bile yapmıştım. Kızımın mavili bir cinsiyet partisi var 🤣🤣🤣 net pipiyi gördüyseniz bence erkektir yani😂😂
Tosbikannesi1 Niss1 bence bekle. Ayrıca dün burada okudum 34 haftada cinsiyetinin Farklı olduğunu öğrenmiş bi kader arkadaşımız vardı 🤣
EmineDefneGokce Niss1 benim ilk çocuğumda hiç yüzdelik bir ihtimal vermemişti ya 12. Haftada net kız demişti öyle de oldu . Bakalım 2. Ye yine aynı doktora gidicem
serap_bayram Niss1 Benim arkadasim dogum yapti 3 ay oluyor hep erkek demislerdi sadece ilk haftalarda biri kiz demisti dogumdan once son kontrole gitti ozmanda erkek denildi ama kiz dogdu🤭😅
Niss1 serap_bayram Yaa ne sıkıntılı tüm hazırlığı erkek bebeğe göre yapıp kız çıkıyor doğumda tabi cinsiyet önemli değil sağlıklı olmaları daha önemli ama böyle de olmasa iyi olurmuş 😂
Busekradg serap_bayram merhaba banada 17 haftamda erkek dedi ama değişir mi acaba bir oğlum var birde kız istiyordum Ama değişir mi bilemiyorum burda çok çok değişen var sonradan sizde simdi böyle diyince 😂😂 Bir umuttur yasamak napalim 😂
Tosbikannesi1 Niss1 20 ile 24 arası yaptırılıyor genellikle. Ben 23 + 4 yada 5 gibi gitmeyi düşünüyorum. Yüzü şekillensin de görelim diye. Tabi gösterirse 🤣
Derya_d_ Niss1 12 de 14 de erkeğe benzettiler.21. De kesinleşti kızımız olacağı. Ama yüzde 90 dedilerse doğrudur herhalde
15ysr11 Niss1 2li test sonucun var mı varsa ekler misin canm. Benim arkadaşımın 20. haftada kesinleşti