Papatya1997 Kızlar 18 haftalık hamıleyım bu haftaya kadar 3 buçuk kılo almıştım . Bugün tartıldım 1 buçuk kılo vermısım bıraz canım sıkıldı ılk gebelıgım . Bu haftalarda kılom da düşüş olması anormal bır durummu bebeğime zarar verır mı ?
nuracrr Papatya1997 hamileliğim boyunca 10 kilo verdim hiç almadım. Doktorum normal olduğunu söylemişti bebişin gelişimini etkilemedi hiç ama ben kilolu hamile kalmıştım.
eymeninannesi35 Papatya1997 hayır hiç bi zararı olmaz 35 haftalık hamileyim bende sürekli kilo verdim son bi kaç haftaya kadar yeni hamile kaldığım kiloya geldim diyebilirim ve bebeğinde gelişimi gayet iyi çok şükür
nuracrr Papatya1997 3 ay önce doğum yaptım 3200 olarakta kızçem doğdu hiçbir sorun yaşamadım. Doktorum senin için daha iyi demişti hep kilo vermek doğumdan sonrada bi 10 kilo daha gitti. Siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah