Chan çok geçmiş olsun bu hamileliginizdemi nüksetti o anlarda veya öyle bir durumlarda hiç tansiyon baktınızmı yuksekmi tansıyonuz baş agrısında ısı zaten önerilen bir şey degil mesela aksine soguk uygulamalar yaparız rahatlamak adına ama bu durumu en hızlısından bir doktorla paylasın özellikle hamile dönmelerinde tehlikeli olabiliyor.. baş agrısı olası bır durum ama sızın bıraz farklı benım 22 hafta olduk cok sık bas agrım olur 2.trmeserde anca parol içiyorum 🤔