Padfoot Kızlar kahvaltıda neler yiyorsunuz? Farklı şeyler yemek istiyorum ama elim hep aynı şeylere gidiyor. Özellikle kaşar çok seviyorum tostun içine yumurtanın içine koyuyorum sürekli ama dün doktorum bebek 10 gün ileride biraz yavaşla dedi. Kahvaltı önerilerinizi bekliyorum 🦥🌸
Deletedmom73711 Padfoot Kaşarla kuymak yapıp yiyebilirsin, yumurtalı menemen, pankek Gerçi doktor yavaşla demiş daha çok yeşillik ve protein ağırlıklı beslensen iyi olur Yumurta roka salatalık domates Avokado salatası vs
Deletedmom52620 Padfoot avakado salatası yapabilirsiniz ben her gün 1 tane mutlaka yiyorum. Biber doğrayıp domates üstüne kavurmadan büyük şekilde azıcık eriyecek şekilde yapabilirsiniz. Tostunuzu peynirli de yapabilirsiniz
Ahsenmom Padfoot ben kendime yumurta salatası yapıyorum tavsiye ederim Bir kaç marul, 1 havuç rendesi, taze soğan ve yumurtayi küçük küçük doğrayıp biraz zeytinyağ ile çok güzel gidiyor hem doyurucu hem daha sağlıklı
Minigim38 Genelde kahvaltıda yumurta yada omlet melemen tarzı seyler yiyorum yanına domates salatalık zeyin peynir vs seyler
Lilya_pn  Ben hiç ekmek yemiyorum. Bazen vasa. Hem freş hem sağlıklı ve doyurucu bir kahvaltı oluyor.