Gzmklncc yaaa tedavi tek taraflı olmz ki vermesi gerekiyor.bende polikistik over vardı biz yine de kaç kere sperm testi verdik sırf birşey var mı bakalm diye şükür hiç bir sknti yoktu.bende on ay tedavi gordm malesef olmadı.asilama yaptık o da tutmadı ve biraktm.ovulasyon testiyle şükür oldu🤗eşinizi ikna etmeniz gerekiyor ve ayıp değil.tek taraflı olmz evlat onun da evladı cnm.