Yildiz028 Kizlar saglikocaginda kan tahlili verdim ferittin dusukmus ilac verdi kullanan var mi.7 haftalik gebeyim.
anne96 Yildiz028 tabiki de kullan kan ferrıtın demir cok onemlı gebelıkte. doguma kadar kullanıcaksın. sabahları kahvaltıdan 1 saat once ıcıyorum ben.
ikincicivcivim Yildiz028 Gebelik boyu veriyorlar sonraki haftalarda decavid yada muadili bi takviye düşükse D vitamini ve hatta omega da veriyorlar canım
Rabia_zanile Benim de düşüktü doktor 12. haftaya kadar sıkıntı olmaz genel de 13. Haftada veriyorum cünkü erken verdigimde mide bulantısını arttırıyor demişti sonra 9. Hafta da kalbi durdu kurtaj olmak zorunda kaldım nasip değilmiş
gkbyza Star25 2 aydır Demir ilacı kullanıyorum Demir oranım yüksek ama ferritin düşük benim. Ama günde 1 tane içiyorum. Siz hangi ilacı içiyorsunuz doktoruma bir sorayım ben de
Yildiz028 Mucize_ikizler123 bana da hergun icemezsen iki gunde bir kullan dedi bugun alcam daha ilaci.
gkbyza Star25 ilk ay ferrum kullanmıştım ama çok mide bulantısı yaptı diye gyno ile başlayan bir ilaç yazdı terdyferon mu ne yanlış olmasın. tekrar sorayım günde 2 mevzusunu teşekkürler
Star25 gkbyza gynoferrosanol var bildiğim ilaç ama onu hiç kullanmadım ben. Benim 6 ya düşmüştü. 1 ayda 11 e çıktı iste
Yunni Yildiz028 ferittin ne bilmiyorum ama bende ilk 3 ay folik asit kullandım. Daha sonra vitamin ilacı kan ilacı ve demir ilacı kullanıyorum doğuma kadar kullanacaksın dedi doktor
gkbyza Yunni ferritin Demir bağlama kapasitesi yani vücudunuz aldığınız Demir’in ne kadarını kana karıştırabiliyor emilimini yapabiliyor mu o seviyeye denir
Yildiz028 iremcannn1907 gyno ferro sanol ben folik asit de kullaniyorum bu ilacin icinde de folik asit var fazla gelmez mi. Bugun doktora gidicem sorarim artik