Kartaaneesiii Genellikle 34 de başlanıyor sanırım bende 34 ilk girdim. Yani bir tehlike vs varsa daha erken başlanıyor sancı takibi için
elifbzdmr28 Zynpdndkklik canım bnde en son 32 haftamda gittim doktora nst ye girmedim ama bundan sonra her kontrolde gireceksin dedi muayeneden once
___Havva27 Zynpdndkklik 33+2 de girdim yani dün akln vrsa geç gir bn cok rahtsz oldum karnm dünden beri taş gibi kemeri çok sıktı kadın kızım neye uğradığını şaşırdı 😔