Kimisi dipten boyamayın kana karışıyor diyor kimiside mesele o değil kokusunu solumamak lazım diyor. Hatta emzirme döneminde bile. Doktorum timöre rastlanmış bebeklerin geçmişinde annelerin saçlarını boyaytığı gözlemlenmiş dedi. İlk zamanlarda çok rahatsız oluyordum ama şimdi 24+3 hiç umursamıyorum. Sadece 2 kere düğüne gittim saç rimeli kullandım önlerime. Saç bandı takıyorum bazen 🌸