DefneKoc 34 gun gecikme yasiyorum sizce normal mi :) off test yapmak istemiyorum asla… hic belirtim yok ne adet belirtisi ne hamilelik. Adetten once artik goguslerim agirmiyor🤦🏼♀️Anlamadim neden
Tomrishatun DefneKoc 34 günde gecikme okşa 2 aylıktan fazla hamile olurdunuz başka bir probleminiz olabilir kadin doguma gidip yumrutlama oluyormuş baktığın derim adet
Eldgrn DefneKoc hiç test yaptinmi bı kontrol et yada kadın doğuma git canım en azından muayenesini eder ona göre ilaç falan verir tedavini yapar
ogretmenHnmm DefneKoc canım benim de senin gibi bir ay gecikme yasamistim gebelik yoktu doktora gittim polikistik over olduğumu söyledi yani toplamda 2 ayin sonunda adet olmustum subatta bir olmuştum nisanda bir adet söktürücü bile kullanmistim sonraki mayıs ayindaki adetim tam gününde geldi hormonlarim normalmis sadece alttan ultrasonla görünüyor benim karnimdan de değil
DefneKoc ogretmenHnmm 1 ay once baktirdim FSH LH ESTRADIOL PROLAKTIN 🙂 fakat doktor ana problem olarak kan pihtilasmayi goruyor.
ankakusu_2022 Adetimden 2 gün gecikme vardı , vücudum her zamankinden çok ağrıyordu ama, adet olacakmış gibi ağrılarım başlayınca umudumu kesmiştim ama bi kaç gün sonra test yapınca pozitif olduğumu öğrendim 🥰
deryarslan00 DefneKoc gecikmen kaç gün canım bende hiç belirti yaşamadm 4 gün gecikmede test yaptm cıktı
deryarslan00 DefneKoc istersen test yap yada garanti olsn dersen 1 hafta gecikmeyi bekle sana tavsiye ben bir hafta gecikince tam test yapcaktm adet oldm sonraki ay 4 gün geciktm yine aynısı olcak diye bide belirtim yok diye umutsz yaptm cıktı 🥰 inşallah sende görürsn pozitifi
benimmdunyamm DefneKoc test yapmadiysan bir yap 🤣bende pcos vardı olmuyordu aman gene olmamistir dedim 15 gün mü 20 gün mü ne geçti hadi bir yapayım test dedim hamileymisim belli olmaz
DefneKoc benimmdunyamm pcos için ne kullanıyordun canımm… bende yok dediler pcos ama hormonlar yuzunden boyle oluyormuş ve kan pıhtılaşması da etkiliyormuş hormonları
benimmdunyamm DefneKoc birşey kullanmadım canım kendiliğinden oldu 2 sene sonunda adetim her ay oluyor bazen biraz gecikmeli olurdu bendede hormon bozukluğu var zaten pcos olduğu için