Hayallerim 30+1 haftalığız bugün kızımın hareketlerini henüz hissetmedim normal mi acaba arada böyle hissetmediğim zamanla oluyordu bu haftalarda daha net hissetmem gerekmiyormu şuanda çikolata yedim bekliyorum korkuyorum birşey olacak diye bu aylarda korkularım artti
Kagan_pasa2 Hayallerim muzik acabilirsin birazcik da durtukle 4 saattir bu durum boyleyse bence doktorunu ara yonlendirir seni
caglademir Hayallerim Of yaa benim de psikolojim bozuldu burda ileri haftalarda bebek olumlerini okudukca, hemen telaslaniyorum😣 Evde dinleyemiyoruz mu kalplerini aleti yok mu bunun?
Hayallerim Gün içinde hissetmez sem acile gidicem.insallah hissederim rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 4 sene bekledim 2 tüp bebek denememde oldu korkularım bundan rabbim ayırmasın benden sağlıkla gelsin bebislerimiz
Hayallerim caglademir gerçekten insanın psikolojisi çok.bozuluyor dünden beri bebek hareketlerini dinlemeye calisiyorum
GelMucizemol Benmde aynı senin gibi cnm durtukluyorum biraz bastırarak yanlardan göbek çevresinden az kimildiyo sonra uyanıo tembel şeyler korkutuyorlar bizi
Hayallerim GelMucizemol tatlılar yiyorum yatiyorum yok babamızın demiyor zaten çok hareketli bir bebek değil öyle ama insan hissetmeyince korkuyor