wisesmom benim de ilk gebelikte 3 cm acilmayla hastaneye yattim, nst de sancı gözüküyordu ama ben hic bir sey hissetmedim, suni verdiler 5 cm oldu, yine hic bir sey hissetmedim çünkü bebek kanala inmiyordu, suyum bitmişti, sezeryana alindim sağlıkla kavuştuk çok şükür, iki duruma da hazırlıklı beklemeni tavsiye ederim🙂